Жашківська районна державна адміністрація
Жашківський район, Черкаська область

На апаратній нараді обговорено актуальне питання про стан проведеної роботи з нарахування плати за землю та орендної плати за землю фізичними особами по Жашківському району

Переглядів: 353

 

12 вересня 2017 року голова райдержадміністрації Сергій Бойко провів апаратну нараду, за участю голови районної ради Максима Салія, першого заступника голови райдержадміністрації Юрія Барабаша, заступника голови РДА Таїсії Федоренко, керівника апарату РДА Антоніни Врочинської, керівників структурних підрозділів РДА, відділів й секторів апарату райдержадміністрації, сільських голів.

  Про забезпечення своєчасної сплати податків, внесення інших обов’язкових платежів до бюджетів та ефективного використання бюджетних коштів поінформували начальник фінансового управління райдержадміністрації  Галина Загребельна, заступник начальника -  начальник Жашківського відділення Уманської об'єднаної державної податкової   інспекції  Марина Акулінічева, начальник відділу обслуговування громадян Жашківського відділення Уманського об’єднаного  управління Пенсійного  фонду України Черкаської області  Інна Кулибаба.

            Про стан проведеної роботи з нарахування  плати за землю та орендної плати за землю фізичними особами по Жашківському району та  про сплату земельного податку фізичними особами станом на 1 вересня 2017 року доповіла начальник Жашківського відділення Уманської  об'єднаної державної податкової інспекції  Марина Акулінічева. Станом на 01.09.2017  надходження земельного податку  по Жашківському району складають 20257,8 тис.грн., доведене планове завдання Головного  управління  ДФС  у Черкаській області в розмірі  16 385,3 тис.грн. виконано на 123,6 %, понад план надійшло 3 872,5 тис.грн. Темп росту до аналогічного  періоду минулого року складає 118,9 %,  надходження збільшились на 3 221,1 тис.грн.

         З початку року фізичними особами сплачено 5 826,7 тис.грн. земельного податку, виконання планового завдання складає 130,6 %, понад план надійшло 1 365,4 тис.грн., темп росту до відповідного періоду минулого року – 139,3 %.

Станом на 01.09.2017  в Жашківському відділенні Уманської ОДПІ обліковується 23 682 власників земельних ділянок та 13 234 платників земельного податку, станом на 01.09.2017 р. сформовано та вручено 16 414 податкових повідомлень-рішень.       

Загальна сума нарахувань складає  5 116,3 тис.грн., в т.ч. плати за землю нараховано – 2 799,9 тис.грн., орендної плати – 2 316,4 тис.грн. Темп росту нарахувань по земельному податку з громадян до минулого року складає 151,4 %, в т.ч. по платі за землю – 164,5%, по орендній платі – 138,1 %.

Станом на 01.09.2017 р. громадянами сплачено 4 620,8 тис.грн., в т.ч. плати за землю – 2 062,9 тис.грн., орендної плати – 2 557,9 тис.грн.                             

Заборгованість станом на 01.09.2017 р. по земельному податку з громадян  складає  986,1 тис.грн., в т.ч. по платі за землю – 737,0 тис.грн., по орендній платі – 249,0 тис.грн.

Найбільші суми боргу станом на 01.09.2017  рахується по слідуючих сільських радах  (згідно табл.)

За 10 днів вересня надходження земельного податку з громадян складають 118,2 тис.грн., заборгованість зменшено на 73,7 тис.грн., та станом на 11.09.2017 р. сума боргу складає 912,4 тис.грн.

З метою забезпечення виконання планових завдань на вересень – грудень 2017 р., податковою інспекцією сформовано сільським радам переліки громадян – боржників для опрацювання (або внесення змін, які не відображені в базі, або забезпечення сплати) (забрати в ДПІ).

   Про  результати   проведення в районі профілактики та боротьби з африканською чумою свиней інформував головний спеціаліст управління Держпродспоживслужби в Жашківському районі Ігор Вознюк.   Кількість  випадків  африканської  чуми свиней  (АЧС)   в Україні вже перевищила показники минулого року; зафіксовано  92 спалахи   проти 91 за 2016 р. Враховуючи природу захворювання, в 2018 р. випадків буде ще більше.

На поширення АЧС впливає ряд факторів. Зокрема, відсутня ідентифікація поголів’я свиней в присадибному секторі (зараз такі господарства – основний фактор поширення хвороби), реєстр переміщення поголів’я .

Відповідно це зменшує можливість Держпродспоживслужби відслідковувати й контролювати ситуацію з поголів’ям у населення.

Далекоглядні виробники за роки присутності АЧС вклали інвестиції в поліпшення безпечності й це дало свої результати  - цього року спалахи ″африканки″  не реєструвалися серед великих господарств. Хвороба ″зачепила″ маленькі ферми (1000 голів). А це, по суті, ″аматорське″ ведення бізнесу й такі виробники не готові вкладати значні кошти в безпечність.

Звичайно АЧС – це один з факторів ризику для галузі. Але говорити про те, що через африканську чуму в Україні різко скоротиться поголів’я, не можна. Згідно з аналітичними даними, у зонах враження АЧС було ліквідовано близько 60 тис. голів (і промислові, і присадибні господарства). Для українського свинарства така цифра не є критичною.

Як запобігти занесенню вірусу АЧС в господарство?

  1. Утримувати свиней в закритих приміщеннях, не допускаючи їх вигулу та контакту з іншими тваринами.
  2. Обслуговувати тварин лише у змінному спецодязі, використовуючи окремі засоби догляду та інвентар.
  3. Не дозволяти відвідування господарства та тваринницьких приміщень стороннім особам.
  4. Не купувати тварин у невстановлених для цього місцях та без супровідних ветеринарних документів.
  5. Не забивати хворих свиней та не переробляти туші захворілих тварин.
  6. Не утримувати в приватному господарстві свиней, якщо Ви мисливець на диких свиней.
  7. Не згодовувати свиням харчові відходи, що містять свинину чи продукти забою без проварювання.

Аналіз виконання Плану заходів щодо ліквідації та недопущення поширення захворювання свиней на африканську чуму свиней на території м. Жашків та Жашківського району.

В зоні епізоотичного вогнища:

Проведено вимушену дезінфекцію місця, де було знайдено труп свині та проведено його утилізацію.

В зоні захисту:

  1. Визначено як об’єкт можливого інфікування ринок ″Чародій″.
  2. Виставлено 4 охоронно-карантинні пости, які після проведення заключної дезінфекції на ринку ″Чародій″, відсутністю захворювання та загибелі свиней в зоні захисту з 09.08.2017 р. зняті.
  3. На ринку ″Чародій″ проведено механічну очистку, вимушену та заключну дезінфекцію, дератизацію.
  4. Проведено облік всього поголів’я в господарствах всіх форм власності та попередження власників про заборону продажу, переміщення та безконтрольного забою свиней. Міським  головою  м. Жашків, сільськими головами с. Леміщиха, с. Литвинівка, с. Тихий Хутір, с. Скибин надано довідки про відсутність поголів’я свиней в господарствах жителів даних населених пунктів. Відповідно наданих довідок не проводили вилучення та забій усіх здорових свиней населення та господарств зони захисту.

За період карантину до ветеринарної  служби району не надходило інформації про виявлення тварин з клінічними ознаками захворювання та загибелі тварин.

  1. В зонах захисту та спостереження було заборонено торгівлю живими свинями та продуктами з них, ввезення чи вивезення живих свиней, продукції з них.

Рішенням ДНПК від 07.08.2017 р. дозволено в зонах захисту і спостереження торгівлю сільськогосподарськими тваринами та продуктами з них (крім свиней) і птицею на ринках, підприємствах торгівлі та закладах громадського харчування.

  1. З 09.08.2017 р. контроль за ввезенням чи вивезенням живих свиней, продукції з них, недопущенням стихійної торгівлі, у т.ч. живими свинями здійснюється міжвідомчою мобільною групою з працівників національної поліції та ветеринарної служби району.
  2. За інформацією голови Жашківського районного товариства мисливців та рибалок в Жашківському районі відсутнє поголів’я диких свиней.
  3. Відповідно до Розпорядження  голови  Жашківської  РДА №169 від 15.08.2017 р. виділено з резервного фонду районного бюджету кошти в сумі 25 465,00 грн. на проведення першочергових заходів із запобігання поширення АЧС в районі.

  Проводилось щоденне інформування Головного управління Держпродспоживслужби   в Черкаській області про хід виконання заходів.

   Із-за відсутності законодавчої бази, методик та засобів для знищення бродячих собак і котів гуманними методами заходи, які передбачали знищення бродячих собак і котів не виконаний.

  Виходячи з даного аналізу надано  пропозицію ДНПК при Жашківській РДА зняти карантин на території м. Жашків та Жашківського району, накладений в зв’язку з виявленням епізоотичного вогнища африканської чуми свиней на даній території.

    Про впровадження системи моніторингу та керування паливно-енергетичними ресурсами автоматизована інформаційна система «Енергосервіс: облік, контроль, економія» поінформувала начальник відділу економічного розвитку, містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації Олена Кривошея. На сьогоднішній день з значними зростанням вартості енергоносіїв та обмеженими  фінансовими можливостями місцевих бюджетів на утримання закладів соціальної сфери гостро стає питання створення системи моніторингу та керування паливно-енергетичними ресурсами, що споживаються їх облік, контроль за використанням та економія.

31.08.2017 компанією  BIS soft проведено презентацію системи                                   « Енергосервіс : облік, контроль, економія» в режимі скап зв’язку в якій взяли участь голова райдержадміністрації, заступники голови, начальник відділу освіти райдержадміністрації.

Автоматизована система “ЕНЕРГОСЕРВІС: облік, контроль, економія”

Це комплекс заходів, який включає в себе створення системи енергоменеджменту та автоматизованої системи енергомоніторингу з можливістю:

  1. щоденного обліку споживання ресурсів;
  2. диспетчеризації приладів обліку;
  3. рейтингування (бенчмаркінг);
  4. аналітики та контролю за споживанням ресурсів;
  5. вимірювання технологічного / комерційного обліку теплової, електричної енергії, води, газу, пари, інших ресурсів та параметрів;
  6. аналіз ефективності споживанняресурсів;
  7. розрахунок окупності та ефективності впровадження енергозаощаджуваних заходів та надання іншої контрольної та аналітичної інформації,

 

Впровадження системи енергосервісу та енергомоніторингу дає можливість за рахунок використання аналітичних даних та прийнятих організаційно-управлінських рішень досягти економію у використання енергоресурсів та коштів не менш ніж  15% без капітальних витрат.

 

Для впровадження ситеми не потрібно купувати програмне забезпечення енергоменеджменту необхідно виконати роботи:

  • обстеження існуючої структури, кількості об’єктів, їх види та типи ( заклади освіти, медицини, культури, адміністративні будівлі, що фінансуються з місцевих бюджетів) ;
  • розробити організаційно- виконавчу структуру енергоменеджменту ( визачити на всіх рівнях відповідальних осіб: головний енергоменеджер району- енергоменеджери за галузями (освіта, медицина, культура) - енергоменеджери установ;
  • створення повноцінно функціонуючої організаційно-виконавчої структури енергоменедженту з числа існуючого персоналу;
  • заповнити шаблони споживання енергоресурсів за остання три роки в натуральних величинах для отримання розрахунку базового споживання енергоносіїв по кожному об’єкту.

 

Впровадження системи дає –

  • повну автоматизацію процесів та функій енергоменеджерів всіх менеджерів всіх рівнів, з обліку, аналітики споживання всіх видів ресурсів відповідно до структури енергетичного менеджменту у розрізі бюджетних установ або галузей
  • аналіз використання паливно-енергетичних ресурсів у розрізі бюджетних установ , галузей;
  • розрахунок та визначення базового рівня споживання ресурсів за останні 3 роки по кожному з ресурсів у розрізі бюджетних установ / галузей
  • визначення ліміту та його розрахунок по кожному з ресурсів у розрізі бюджетних установ / галузей
  • налаштування системи контролюта оповіщення щодо відповідності споживання контрольним параметрам ( базова норма споживання, ліміти, нормативне споживання, температур згідно санітарних норм)
  • розрахунок та визначення енергоефективності та ефективності використання ресурсів по кожному ресурсу на 1 м2 та на одну людину у розрізі бюджетних установ / галузей
  • розрахунок та визначення класу енергоефективності у розрізі бюджетних установ / галузей
  • виконання розрахунків та аналіз показників рейтингової оцінки (бенчмаркінгу)діяльності бюджетних установ/ галузей у сфері енергоефективності
  • визначення пріоритетності ресурсозберігаючих заходів у розрізі бюджетних установ / галузей
  • ще більше 300 аналітичних розрахунків, діаграм, таблиць та інших аналітичних даних необхідних для використання в роботі.

        Про підготовку до опалювального сезону комунального закладу Жашківської районної ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги Жашківського району"  інформувала заступник головного лікаря комунального закладу Жашківської районної ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги Жашківського району Олена Мотуз.       Станом на 08.09.2017 року закуплено паливні брикети 35120 кг на суму 112.384 грн, вартість 1 т паливних брикетів – 3200 грн.

Завезено паливні брикети  на ФП с.Марійка – 3 т, та в амбулаторію ЗПСМ с.Червоний Кут – 5120кг, ФАП с.Павлівка – 4 т, ФП с.К.Хутори – 2 т, ФП с.Конела – 2 т, ФАП с.Житники- - 2 т., ФАП с.Шуляки – 3 т, ФП с.Королівка – 2 т, ФП с.Одая – 4 т, ФП с.Сабадаш – 3 т, ФП с.Медовата – 2 т,  ФАП с.Т.Хутір – 2 т.

Потреба у вугіллі для опалення амбулаторії ЗПСМ с. Тинівка складає  10 т , для лікарської амбулаторії с.Вороне  складає 30 м3 дрів. Кошти для закупівлі вугілля та дрів закладено у кошторис закладу.

На даний час здійснюється укладення договорів  з Жашківським районним паливним складом та структурним підрозділом  Уманського лісового господарства Черкаського обласного управління лісового та мисливського господарства (Жашківське лісництво).

Про стан проходження медичних оглядів призовників доповів головний спеціаліст відділення комплектування Жашківського районного військового комісаріату Анатолій Козаков.

          По завершенню наради голова райдержадміністрації Сергій Бойко надав ряд рекомендацій та доручень.

 



« повернутися до списку новин