Жашківська районна державна адміністрація
Жашківський район, Черкаська область

Проведено чергову апаратну нараду

Переглядів: 105

Сьогодні  у залі засідань райдержадміністрації  о 10 годині перший заступник  голови районної державної адміністрації Юрій Барабаш  провів апаратну нараду.

У роботі наради прийняли участь голова районної ради  Світлана Волошенюк, заступник голови районної  державної адміністрації  Людмила Мазур, заступник голови райдержадміністрації Таїсія Федоренко, начальники управлінь та відділів райдержадміністрації, працівники виконавчого апарату районної ради, сільські голови,  керівники територіальних підрозділів, представники ЗМІ.

Згідно порядку денного про     формування  бюджетів  на 2020 рік   доповіла    ЗАГРЕБЕЛЬНА ГАЛИНА ІВАНІВНА,  начальник фінансового управління районної державної адміністрації.

Було звернуто  увагу на те, що при формуванні  видаткової частини місцевих бюджетів на 2020 рік та прогнозу на 2021-2022 роки слід враховувати соціальні стандарти, а саме розмір:

-  мінімальної заробітної плати з 1 січня 2020 року – 4 723 грн. на місяць, 2021 року – 5 003 грн., 2022 – 5 290 грн.

-  посадового окладу працівника 1 тарифного розряду ЄТС з 1 січня 2020 року – 2 102 грн.; 2021 року – 2 270 грн., 2022 – 2 445 грн.;

-  прожиткового мінімуму на одну особу в розрахунку на місяць:

з 1 січня 2020 року –  2 027 гривень, з 1 липня –  2 118 гривень, з 1 грудня –2189 гривень,

а для основних соціальних і демографічних груп населення:

- ?дітей віком до 6 років: з 1 січня 2020 року – 1 779 гривень, з 1 липня –       1 859 гривень, з 1 грудня – 1 921 гривня;

- ?дітей віком від 6 до 18 років: з 1 січня 2020 року – 2 218 гривень, з 1 липня – 2 318 гривень, з 1 грудня – 2 395 гривень;

-  ?працездатних осіб: з 1 січня 2020 року – 2 102 гривні, з 1 липня – 2 197 гривень, з 1 грудня –  2 270 гривень;

-  осіб, які втратили працездатність: з 1 січня 2020 року – 1 638 гривень,з 1 липня –  1 712 гривень, з 1 грудня –  1 769 гривень.

При підготовці рішення про місцевий бюджет  на 2020 рік необхідно використовувати типову форму, яка затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.08.2018 №668, до якого протягом 2019 року вносились зміни від 07.08.2019 №336та від 23.09.2019 №392.

Необхідні матеріали для формування місцевих бюджетів на 2020 рік та прогнозу на 2021-2022 роки надіслані фінансовим управлінням на електронні адреси головних розпорядників бюджетних коштів.

Відповідно до частини другої статті 77 Бюджетного кодексу України місцеві бюджети на 2020 рік мають бути затверджені відповідною місцевою радою до 25 грудня 2019 року (включно).

 Про роботу Центру надання адміністративних послуг Жашківської районної державної адміністрації  поінформувала  ПАЛАНСЬКА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА,    начальник відділу з надання адміністративних послуг райдержадміністрації .

В Центрі надання адміністративних послуг районної державної адміністрації надається 126 адміністративних послуг відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України 523-р від 16.05.2014 (із змінами).

З початку 2019 року до Центру надання адміністративних послуг звернулося 10315 осіб для отримання адміністративних послуг, надано 10074 адміністративні послуги, решта документів перебуває на розгляді.

          З 01.01.2019  - 30.11.2019  за послуги, надані ЦНАПом надійшло 195,7 тис. грн.,  з них:  до державного бюджету 4,7 тис. грн.,  до районного бюджету 190,9тис. грн.

В тому числі:   по державній реєстрації прав власності та оренди земельних ділянок – 102,9тис. грн.,  державній реєстрації юридичних та фізичних осіб підприємців – 20,6 тис.  грн.,  за послуги відділу Держгеокадастру у Черкаській області 67,5 тис.грн.

 

  Про роботу та проблеми Служби у справах дітей районної державної адміністрації доповів присутнім начальник служби у справах дітей районної державної адміністрації Роман Сулима.

       У своєму виступі Р.Сулима зазначив , що на первинному обліку служби у справах дітей станом на 04.12.2019 року перебуває 86 дітей, з них:  28 дітей мають статус дитини-сироти та 58 дітей мають статус дитини, позбавленої батьківського піклування.                

         100 % посиротілих дітей з первинного обліку (86 дітей)  влаштовані, у сімейні форми виховання.            Службою у справах дітей проводиться постійна робота щодо влаштування дітей саме у родинні форми влаштування і недопущення влаштування їх у інтернати. 

З метою сприяння розвитку сiмейних форм виховання  на територiї району створено 3 дитячі будинки сiмейного типу та 3 прийомні сім’ї.

 

         Продовжив нараду ІЛЬЧЕНКО ОЛЕГ ВАЛЕРІЙОВИЧ, головний спеціаліст відділу економічного розвитку, містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації  який нагадав  присутнім  про  дотримання норм законодавства  в сфері містобудування та архітектури.

         Управлінням Держпраці у Черкаській області до райдержадміністрацій надіслано клопотання від 29.11.2019 про  забезпечення виконання рішення ради Черкаської обласної адміністрації з питань безпечної життєдіяльності населення від 26.09.2019 № 3, а саме:

- виконання заходів щодо дотримання вимог чинного законодавства в частині контролю за будівництвом та експлуатацією об’єктів архітектури (магазини, торгові точки, малі архітектурні точки, тощо) в охоронних зонах газопроводів на території населених пунктів;

- усунення порушення вимог законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці з боку суб’єктів господарювання, які розміщують автозаправні та авто газозаправні станції та пункти на підпорядкованій території.

Необхідно зазначити, що будь яка будівля, споруда чи інший об’єкт нерухомості та земельна ділянка, на якій розміщено даний об’єкт, повинен буди оформлений документально та внесений у відповідний реєстр. Саме при оформленні проектної, технічної, дозвільної та іншої документації визначаються умови та обмеження  використання об’єктів.

Дотримання визначених вказаних особливостей розміщення та використання об’єктів нерухомості забезпечить вирішення самих різноманітних спірних питань власності та розпорядження ними.

Особливо актуальними питаннями завжди були і є:

  • визначення меж земельних ділянок;
  • дотримання протипожежних розривів між будівлями і спорудами;
  • забезпечення санітарно-захисних зон  суб’єктів  господарювання та інші.

Розгляд спірних питань забезпечується в першу чергу органами місцевого самоврядування та заявниками особисто.

Тому саме власники та користувачі об’єктів нерухомості безпосередньо зацікавлені в належному оформленні документації на об’єкти нерухомого майна.

Органи місцевого самоврядування мають в даному контексті дорадчу функцію інформування та контролю на підпорядкованій їм території.

          Необхідно провести моніторинг щодо оформлення об’єктів будівництва, в тому числі комерційного та сільськогосподарського призначення. Особливу увагу надати об’єктам, які мають санітарно-захисну зону та особливі умови використання. 

Ст.8 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» визначено, що рішення з питань планування та забудови територій приймаються сільськими, селищними, міськими радами та їх виконавчими органами, в межах визначених законом повноважень з урахуванням вимог містобудівної документації.

По закінченню апаратної наради було дано ряд доручень та рекомендацій  до виконання.



« повернутися до списку новин