Жашківська районна державна адміністрація
Жашківський район, Черкаська область

На апаратній нараді актуальним було питання

Переглядів: 125

15 серпня 2017 року  голова Жашківської райдержадміністрації С.Ф.Бойко провів  апаратну нараду за участю  першого заступника голови райдержадміністрації Юрія Барабаша, голови районної ради Максима Салія, заступника голови РДА Таїсії Федоренко, міського голови І.А.Цибровського  керівників структурних підрозділів РДА, відділів і секторів апарату райдержадміністрації, сільських голів.

Про забезпечення своєчасної сплати податків, внесення інших обов’язкових платежів до бюджетів та ефективного використання бюджетних коштів проінформувала  начальник фінансового управління райдержадміністрації  Г.І.Загребельна. За її інформацією  станом на 14.08.2017 року до загального фонду  місцевих бюджетів району мобілізовано 73105,7 тис. грн.  доходів без трансфертів, прогнозне завдання  восьми  місяців з урахуванням внесених змін виконано на 98,9 відс.,  в т.ч. районний бюджет – 100,1 відс.  Темп росту по доходах загального фонду   до фактичних надходжень минулого року становить  115,4 відс.

       Річний план з урахуванням внесених змін станом на 14.08.2017 року виконано  на  56,5 відс.  

       У серпні місяці при затвердженому плані 11897,1 тис. грн. до зведеного  бюджету  району  надійшло 4145,4 тис. грн., що становить 34,8  відс.

Також Галина Іванівна доповіла і про підсумки  виконання місцевих бюджетів району за І півріччя  2017 року зауваживши що,  до загального та спеціального фондів місцевих бюджетів району надійшло 61117,0 тис. грн. доходів без трансфертів, що на 31,2 відс., або на 14523,9 тис. грн. більше, ніж за І півріччя 2016 року, в тому числі надходження до загального фонду  становили 57572,1 тис. грн.,  що на   38,4 відс., або на  15959,1 тис. грн. більше, ніж за відповідний період 2016 року.

Затверджені завдання з доходів до загального фонду місцевих бюджетів  з урахуванням внесених змін виконано на 112,8 відс., понад план надійшло               6554,8 тис. грн.

 Районний бюджет виконаний на 112,4 відс., міський – на 104,99 відс., сільські бюджети в цілому –   на 121,0 відс.,  з 32 сільських рад виконання  забезпечили всі.

Нижче середньорайонного показника за рівнем виконання затверджених завдань І півріччя мають даний показник:   Охматівська сільська рада – 100,2 відс., Нагірнянська – 100,3 відс., Тетерівська – 100,7 відс., Сорокотязька  –  100,9 відс., Скибинська  – 101,8 відс.

          Рівень виконання доходів загального фонду місцевих бюджетів району до річних затверджених завдань з урахуванням внесених змін станом на 01.07.2016 року становить 44,6 відс.

  Найбільшу питому вагу в доходах місцевих бюджетів району займає податок  на доходи фізичних осіб – 45,9  відс., плата за землю – 22,2 відс.   та єдиний податок – 19,5 відс.

     Загальна сума надходжень податку  на доходи фізичних осіб звітного періоду становила 26443,2 тис. грн.,  при затвердженому завданні з урахуванням змін 23535,0 тис. грн., або 112,4 відс. Більше плану надійшло на  суму 2908,2 тис. грн. Темп росту до надходжень відповідного періоду минулого року становить              148,3 відс.,  приріст склав  8609,1 тис. грн.

      За інформацією Уманського ОУПФУ в Черкаській області, відповідно до аналізу  звітів страхувальників за травень 2017 року, кількість працівників із заробітною платою у межах або менше мінімальної, в умовах відпрацьованого повного місяця становила 110 застрахованих осіб, порівняно з січнем 2017 року їх кількість зменшилась на 161 особу або на 59,4 відс .

В районі працює міжвідомча комісія з питань протидії корупції, детінізації виплати заробітної плати в районі та міжвідомча робоча група з питання забезпечення реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати в районі, якими за січень-червень 2017 року проведено по 6 засідань На засіданнях заслухано 9 керівників підприємств та організацій,  в яких виявлено факти чи ознаки недотримання законодавства в частині мінімальної заробітної плати, суттєве скорочення працівників або переведення працівників на скорочену тривалість робочого часу. За результатами проведеної роботи офіційно оформлено трудові відносини з  6 працівниками, підвищено розмір заробітної плати - 8 працівникам, бюджет додатково отримав  - 12,9 тис. грн. податку на доходи фізичних осіб.

      Надходження плати за землю  склали  12782,1тис. грн.,  що на 1286,1 тис. грн.  або на 11,2  відс.  більше затвердженого завдання шести місяців 2017 року.  Порівняно з відповідним періодом 2016 року  досягнуто ріст надходжень на                 16,6  відс. або на 1818,1 тис. грн.

Станом на 01.07.2017 року рахувалось 7623,1 га наявної ріллі земель держрезерву та запасу.

Передано в оренду  6663,5 га , або 87,4 відс. від наявної. Середня ставка орендної плати склала   1904,0 грн., або  4,5 відс. грошової оцінки ріллі.  

         Невитребуваних земельних паїв передано в оренду на площі 361,6 га, або   74,2 відс.  наявних площ,  середня ставка орендної плати склала  1954,5 грн., або    4,6 відс. вартості паю.      

  В оренду передано 88,5 відс. земель водного фонду площею 1613,4 га, середня ставка орендної плати склала  648,2 грн.

 

Станом на  01.07.2017 року заборгованість по платежах до місцевих бюджетів становила 948,7 тис. грн., в тому числі по податку на доходи фізичних осіб    176,3 тис. грн. , по платі за землю – 577,0 тис. грн. Порівняно з 01.01.2017 року заборгованість скоротилася  на 21,1 тис. грн., або на 2,2 відс.

Із  загальної суми  недоїмки  найбільші суми боргу рахувались: 

 за юридичними особами –  ПАТ «Жашківський маслозавод» - 233,0 тис. грн., ДП "Жашківмаш " ПАТ "НВП Більшовик"  - 97 тис. грн.,  КП «Облпаливо» - 89,5 тис. грн., ПАТ «Жашківське АТП 17141» - 58,8 тис. грн.; 

за фізичними особами –  Хоменко М.В. - 144,0 тис. грн., Василюк О.М. -  53,2 тис. грн., Плющ О.О. - 18,1 тис. грн., Деркач О.В. - 16,3 тис. грн.              

Видаткова частина місцевих бюджетів району за І півріччя 2017 року виконана в обсязі 251 327,7 тис. грн., у тому числі по загальному фонду – 243 308,2 тис. грн. (57,8 відс. до річних показників розписів місцевих бюджетів з урахуванням внесених змін та 89,4 відс. до планових призначень звітного періоду ), спеціальному – 8 019,5 тис. грн. (26,4  відс. річного розпису з урахування внесених змін та 39,3 відс. до призначень звітного періоду).

           По загальному фонду районний бюджет виконано в сумі 211 470,3 тис. грн. або 92,4 відс.  до уточнених призначень 6 місяців поточного року, міський – 6 220,8 тис. грн. або 83,1 відс.,  сільські бюджети – 25 617,1 тис. грн. або 71,5 відс.       

         Серед бюджетів по загальному фонду найнижчий відсоток виконання уточнених призначень звітного періоду по бюджетах сіл: Шуляки – 48,8 відс., Хижня –  55,6 відс., Марійка – 56,3 відс., Вороне – 57,6 відс., Конела – 58,4 відс.

         У порівнянні з  відповідним періодом минулого року видатки загального фонду збільшились на 80 097,1 тис.грн. (49,1 відс.), спеціального – зросли на 418,3 тис.грн. (5,5 відс.).

             Із загального обсягу  бюджету Жашківського  району по загальному фонду спрямовано видатків на галузі:

  • органи державного управління – 11 510,4 тис. грн. або 4,7 відс. загального обсягу проведених видатків;
  • освіта – 72 588,1 тис. грн. або 29,8 відс.;
  • охорона здоров’я – 20 002,6 тис. грн. або 8,2 відс.;
  • соціальний  захист та соціальне забезпечення – 116 179,5 грн. або 47,8 відс.;
  • житлово – комунальне господарство –  4 328,4 тис. грн. або 1,8 відс.;
  • культура і мистецтво – 6 655,4 тис. грн., або 2,7 відс.;
  • фізична культура і спорт –  353,3 тис. грн. або 0,2 відс.;
  • інші галузі – 11 690,5 тис. грн. або 4,8 відс.

       На першочергові  та захищені  статті видатків зведеного бюджету по загальному фонду спрямовано 218 460,4 тис. грн., що становить 89,8 відс. загальних видатків бюджету, в тому числі на:

     -    заробітну плату з нарахуваннями – 65 193,8 тис. грн.;

  • продукти  харчування – 2 152,1 тис. грн.;
  • оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 8 769,6 тис. грн.;
  • поточні трансферти органам державного управління інших рівнів – 8 050,7 тис. грн.;
  • окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм – 20 026,7 тис. грн.;

-   соціальне забезпечення – 114 252,9 тис. грн.

За І півріччя 2017 року профінансовано видатки на допомогу сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім`ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям та допомоги по догляду за інвалідами I чи II групи внаслідок психічного розладу у сумі 31 025,7 тис. грн., на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом "гроші ходять за дитиною", оплату послуг із здійснення патронату над дитиною та виплату соціальної допомоги на утримання дитини в сім'ї патронатного вихователя у сумі 823,0 тис. грн., видатки на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистоту сумі 78 047,4 тис. грн., на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу  – 3 425,4 тис. грн..

         По спеціальному фонду видатки районного бюджету виконано у сумі 2 645,4               тис. грн.., міського бюджету – 4 299,3 тис.грн., по сільських бюджетах – 1 074,8 тис.грн.

           Із загального обсягу видатків спеціального фонду спрямовано на галузі:

         -  освіта – 1 823,9 тис. грн. або 22,7 відс. загального обсягу проведених видатків;

         - охорона здоров'я – 453,2 тис. грн., або 5,7 відс.;

         - соціальний захист та соціальне забезпечення –  348,9 тис. грн. або 4,4 відс.;

         - житлово-комунальне господарство  –  2 038,2 тис. грн., або 25,4 відс.;

         - культура та мистецтво – 210,2 тис. грн., або 2,6 відс.;

         - транспорт, дорожнє господарство, зв'язок, телекомунікації та інформатика – 1 689,1 тис.грн., або 21,1 відс.;

         - інші – 1 456,0 тис.грн. або 18,1 відс.

         Кредиторська заборгованість в цілому по району за звітний період склала       по загальному фонду  - 36 246,0 тис. грн., найбільша заборгованість рахується по галузі: «Соціальний захист та соціальне забезпечення» - 34 940,9 тис.грн. по видатках, які проводяться за рахунок субвенцій з державного бюджету.

Важливим питанням наради стало питання  підготовки об’єктів житлово – комунального господарства та соціальної сфери до роботи в осінньо-зимовий період 2017/18 року про що дала розгорнуту інформацію начальник Начальник відділу економічного розвитку,містобудування, архітектури

та житлово-комунального господарства райдержадміністрації  Олена Кривошея.    

Розпорядженням районної державної адміністрації  від 29.05.2017                        № 114  «Про підготовку підприємств паливно-енергетичного комплексу, житлово-комунального господарства та  об’єктів соціальної сфери до стабільної роботи в осінньо-зимовий період  2017-2018 років», затверджено заходи та розпочато підготовку до осінньо-зимового періоду  2017-2018. Наказами керівників кожного структурного підрозділу затверджено власний план заходів з підготовки до зими.

Підприємствами надавачами комунальних послуг розпочато підготовку до опалювального сезону

Централізоване постачання тепла в районі  здійснює Жашківське  підприємство теплових мереж. Для підготовки до осінньо-зимового періоду 2017-2018 рр. Жашківським підприємством теплових мереж  виконано:

  1. підготовлено 2 котельні – 70% від плану;
  2. підготовлено 4,4 км теплових мереж – 70% від плану;
  3. замінено теплових мереж 100м – 70% від плану;
  4. заплановано придбання 30 т вугілля;

 

Комунальним підприємством «Енергія росту» до початку опалювального сезону заплановано та проводяться роботи щодо оснащення котелень закладів соціальної сфери котлами на альтернативних видах палива ( дрова, солома).

 

Розробляються проекти відведення земельних ділянок та проекти встановлення модульних котелень на альтернативних видах палива                           для шкіл :

ЗОШ Вороне всановлення котла на дровах вартістю 450,0 тис. грн.. за рахунок спонсорських коштів;

ЗОШ Тетерівка встановлення котла на соломі ФГ «Агросад» та передача їх в оренду комунальному підприємству;

ЗОШ № 3 м.Жашків встановлення котла на соломі ФГ «Агросад» та передача їх в оренду комунальному підприємству;

ЗОШ Соколівка встановлення котла на соломі за рахунок спонсорських коштів.

Проводяться роботи з всановлення  котлів на альтернативному виді палива у школах :

ЗОШ Пугачівка всановлення  котла ТОВ «Теплотвор «та передача їх в оренду комунальному підприємству;

ЗОШ Олександрівка всановлення  котла ТОВ «Теплотвор» та передача їх в оренду комунальному підприємству;

 

Жашківським виробничим управлінням житлово-комунального господарства для виконання плану заходів з підготовки комунальних підприємств м. Жашкова до роботи в зимовий період 2017/2018 років виконано:

         1. Закуплено та відремонтовано інвентар  для ручної очистки снігу 100% від плану;

         2. Для посипки доріг в осінньо-зимовий період 2017-2018року передбачено кошти в сумі 117,6 тис. грн.. на закупівлю  300 т відсіву. та 70 т солі.

         3.Підготовлено автотранспорту, який буде  задіяно  для посипки  та очистки  доріг в осінньо-зимовий період 2017-2018року 7 од. 90% від плану.

    4. Замінено 1750 м водопровідних мереж – 70 % від плану;

    5. Замінено  1425 м каналізаційних мереж – 100 % від плану;

    6. Підготовлено водопровідних насосних станцій 2 – 90 % від плану;

    17. Підготовлено каналізаційно-насосних станцій 2 – 100 % від плану;

    18. Підготовлено свердловин 5 од. – 90% від плану.

 

Закладами соціальної сфери заплановано та проводяться роботи по підготовці до опалювального сезону.

     З метою якісної та своєчасної підготовки навчальних закладів району до опалювального сезону 2017-2018 років, відділом освіти Жашківської РДА станом на 14.08.2017 виконано наступне:

  1. Завершені всі поточні ремонти приміщень навчальних закладів;
  2. Придбано газовий котел для Жашківської ЗОШ № 5 на суму 32,1 тис. грн.  ( кошти місцевого бюджету);
  3. Придбано тепловентилятор в спортзал Жашківської ЗОШ № 4 на суму 30,0 тис. грн. ( кошти місцевого бюджету);
  4.  За рахунок субвенцій сільських рад проведено заміну вікон на енергозберігаючі в Литвинівській ЗОШ на суму 103,7 тис. грн.. та Олександрівській ЗОШ на суму 10,5 тис. грн.. ;
  5. Проводиться процедура відкритих торгів на заміну 81 вікна на енергозберігаючі на суму 372,3 тис. грн.. в Жашківській ЗОШ № 3, Жашківському БДЮТ, Нагірнянській ЗОШ, Охматівській ЗОШ, Павлівській ЗОШ, Тетерівській ЗОШ, в дошкільних навчальних закладах № 1, 4, 5, 6 м. Жашкова;
  6. Проводиться ремонт системи опалення в Баштечківській ЗОШ на суму 52,6 тис. грн.. ( кошти місцевого бюджету);
  7. Проводиться поточний ремонт ганку в Тинівській ЗОШ на суму 160,0 тис. грн.. ( субвенція сільської ради );
  8. Проводиться ремонт системи опалення в Леміщиській ЗОШ на суму 36,0 тис. грн.. ( кошти обласної субвенції та спонсорські кошти ) ;
  9. Розпочинаються роботи по заміні 207 вікон на енергозберігаючі в Жашківській СПШ № 1 відповідно до I черги  комплексу робіт із проведення енергозберігаючих заходів із заміною вікон , ремонту даху, утепленням фасадів та влаштування котельні на альтернативному паливі на суму 2 млн. 68 тис. грн. ( 1 млн. грн. – кошти обласного бюджету,  1 млн. 68,0 тис. грн. – кошти районного бюджету ) ;
  10. Завезено 900 м3 дрів в навчальні заклади району відповідно до потреби на суму 630,0 тис. грн. ;
  11. До 1 жовтня заплановано забезпечити навчальні заклади вугіллям марки ДГР-200 відповідно до потреби в кількості 700 т. на суму 889,0 тис. грн.
  12.   Придбано та встановлено  лічильник та коректор об'єму газу для вузла обліку газу Бузівської ЗОШ І-ІІІ ступенів на суму 31,0 тис. грн. ;

 

Мережу установ та закладів культури Жашківського району складають 71 заклад, з них 35 клубних, 34 бібліотеки, дитяча музична школа з філіями в селах Бузівка, Тетерівка, історичний музей з філією в селі Конельська Попівка та у місті Жашкові музей української гармоніки. Мережа закладів культури збережена повністю.

З сільських клубних закладів повністю опалюється Соколівський і  Тетерівський сільські будинки культури. Бузівський, Нагірнянський, Червонокутський сільські будинки культури опалюються частково. В них опалюються кімнати для гурткової роботи і бібліотеки. Опалювальні системи Бузівського і Нагірнянського сільських будинків культури знаходяться у задовільному стані.

З метою підготовки до роботи в осінньо-зимовий період 2017-2018 року відділом культури райдержадміністрації розроблений наказ від 06.06.2017 № 24, наказом затверджений комплексний план заходів щодо підготовки закладів культури Жашківського району до роботи у осінньо-зимовий період 2017-2018 років.

09.06.2017 року відділ культури звернувся до КП “Енергія росту” з розгляду питання переведення районних закладів культури на альтернативні види палива. 12.06.2017 року був здійснений огляд об’єктів, а саме приміщення Жашківського районного будинку культури ім. П.Демуцького з приводу обслуговування опалення та Жашківської районної бібліотеки з метою переходу на альтернативний вид палива.

Жашківський історичний музей – залишається опалюватись від комунального підприємства теплових мереж;

Жашківська дитяча музична школа – залишається опалюватись від комунального підприємства теплових мереж;

Жашківська районна бібліотека – залишається опалюватись від комунального підприємства теплових мереж;

Жашківський районний будинок культури ім. П.Демуцького – розглядається можливість обслуговування опалювальної системи комунальним підприємством “Енергія росту”. 

На даний час проведені ремонти у селах:

Баштечки – побілка, покраска (5тис.грн. спонсорські кошти).;

Скибин – у січні 2017 року за кошти місцевого бюджету встановлено тепловий генератор ТГУ 1200 на суму 101 374 грн.. Замінено вікна у кількості 12 шт. на загальну суму 38 175грн. (місцевий бюджет), двері – 3 шт. з них 2 пластикові та одні металеві на загальну суму 27 083грн., з них 20 583 місцевий бюджет та 6 500 грн. спонсорські кошти (Курко В.Й.). На ремонт фойє виділено кошти у сумі 26 тис.грн. (благодійним фондом “Люди мають жити краще”), матеріали для ремонту фойє придбано у сумі 62 005 грн. місцевий бюджет. Станом на 03.08.2017 виділено кошти з сільського бюджету на ремонт спортивної, важкоатлетичної зали у сумі 9тис.600грн., замінено вікна у бібліотеці та кабінетах у кількості 7 штук. Двері в фойє 2шт. на суму 40 тис.грн. з місцевого бюджету. На підключення трьохфазного лічильника виділені кошти у сумі 7тис.143грн. Придбано дерев’яні вироби на оздоблення фойє 2450грн. (міський бюджет).

         Павлівка – відбувся ремонт на загальну суму 230 тис.грн.: часткова заміна покрівлі, ремонт фасаду. На ремонт виділені кошти – 134 тис. 523 грн. з місцевого бюджету, 9 тис.грн. спонсорські кошти (благодійний фонд “Люди мають жити краще”) та ТОВ “Кищенці 86 тис. 477грн..

         Жашківський історичний музей – заміна вікон у кількості 4шт. на суму 6тис.грн. спонсорські кошти благодійного фонду “Люди мають жити краще”;

         Жашківська дитяча музична школа – заміна вікон у кількості 3шт. на суму 9,8тис.грн. спонсорські кошти благодійного фонду “Люди мають жити краще”.

         Конела – поточний ремонт на суму 2 500 грн. (спонсорські кошти).

         Острожани – замінено сцену 30 тис.грн., пофарбовано фасад, колони 5 тис.грн., проведено косметичний ремонт фойє та сцени 5 тис.грн., замінено вікна 3 шт. на суму 30 тис.грн.. Проведено ремонтні роботи на загальну суму 70 тис.грн., кошти з місцевого бюджету.

         Вільшанка – планується проведення ремонту до опалювального періоду, заплановані кошти (спонсор) у сумі 123 тис.грн..

         Вороне – проводиться заміна опалювальної системи, кошти виділені місцевим бюджетом у сумі 130тис.750грн..

         Зелений Ріг – косметичний ремонт (фарбування, штукатурка, побілка). На матеріали витрачені кошти у сумі 0,500 грн..

         Нагірна – відбувається поточний ремонт, кошти виділені з місцевого бюджету у сумі 5тис.грн., спонсорські у сумі 10 тис.грн..

         Пугачівка – поточний ремонт, кошти витрачені на матеріали у сумі 1013 грн..

         Сабадаш – замінено вікна 3 шт. за спонсорські кошти у сумі 15 тис.грн..

         Охматів – проводяться ремонтні роботи фасаду, кошти виділені ТОВ “Єдність”.

         Нова Гребля, Олександрівка, Тетерівка – планується проведення поточного ремонту до початку опалювального періоду.

         Сорокотяга – планується заміна вікон, Червоний Кут – планується часткова заміна покрівлі.     

         Хижнянський сільський будинок культури – проведено частковий ремонт покрівлі, кімнати для гурткової роботи. Кошти виділені з місцевого бюджету у сумі 49 тис.718 грн.

Заборгованості з оплати теплопостачання, водопостачання та енергоносіїв у районних закладах культури за звітний період немає.

                     

           По Жашківській ЦРЛ наказом № 66 від 15.05.2017 р. «Про підготовку закладу до роботи в опалювальний період 12017-2018 рр» затверджений план заходів по підготовці закладу до роботи в осінньо-зимовий період 2017-2018 року. Заходами передбачено проведення ремонтних робіт по системі теплопостачання (внутрібудинкових та зовнішніх теплових мереж), укомплектування  аварійним запасом обладнання та інструментів, навчання персоналу, що обслуговує енергетичні об’єкти, проведення ремонтних робіт та належне утримання водопроводу та оглядових колодязів, ущільнення дерев’яних конструкцій віконних та дверних блоків, перевірка системи пожежогасіння, установка розжолобків на покрівлі будівлі, проведення ремонтних робіт інфекційного корпусу, облаштування пандусів стаціонару та поліклініки, ремонт покрівлі стаціонарного корпусу, проведення ремонтних робіт кабінетів поліклініки та інше. На проведення ремонтних робіт та закупівлю необхідних матеріалів потреба в коштах складає 192,7 тис.грн. Станом на 11.08.2017 проведено ремонтних робіт та закуплено необхідних матеріалів і товару на суму 123,5 тис.грн.

            Виконано:

1. Ревізію і ремонти зовнішніх теплових мереж та запірної арматури ;

2. Установлено розжолобки на покрівлі поліклініки із оцинкованої сталі;

3. Виконано ремонт першого поверху інфекційного корпусу;

4. Облаштовано пандуси біля стаціонарного відділення та поліклініки;

5. Виконано ремонт кабінету ЕКГ ( поліклініка).

6. Проводиться заміна 100 м теплових мереж на суму 57,0 тис. грн..

7. Проведені ремонтні роботи по заміні водопровідних труб 55м на суму 7,2 тис. грн..

8. Проведені поточні ремонти відділень за спонсорські кошти на суму 1,9 тис. грн..( інфекційне , приймальне)

          В заходах передбачена термомодернізація лікувального корпусу. Виготовлена проектно-кошторисна документація у 2016 році.  Проект знаходиться на розгляді в ДФРР. Співфінансування за кошти місцевого бюджету складає 567,5 тис.грн.

           У 2016 році виготовлена проектно-кошторисна документація по будівництву  споруд для очищення стічних вод інфекційного відділення. Для реалізації проекту виділені кошти обласної субвенції в сумі 854,0 тис.грн. та кошти місцевого бюджету в сумі 94,9 тис.грн. Проводяться підготовчі роботи (оформлення договорів, подання Декларації  в управління архітектурно-будівельної інспекції про початок виконання будівельних робіт).

 

Комунальний заклад Жашківської районної ради «ЦПМСД Жашківського району» затверджено план –заходів по підготовці закладів до опалювального сезону 2017-2018 року 

Заклад має 34 структурні підрозділи, з яких :

7 закладів  опалюються природним газом ( амбулаторії ЗПСМ с. Бузівка, с. Пугачівка, с. Соколівка, с. Тетерівка, ФАП с. Сорокотяга,                                 ФАП с. Леміщиха, с. Олександрівка);

15 - опалюються вугіллям та паливними брикетами – це ФАПи                           с. Марійка, с. Павлівка, с. Тихий Хутір. с. Шуляки, с. Острожани, с. Сабадаш, с. Королівка, с. Медовата, с. Одай, с. Конельсі Хутори, амбулаторії загальної практики-сімейної медицини с. Тинівка, с. Червоний Кут,  с.Вороне.

10 – використовують електрообігрівачі – ФАПи с. Литвинівка,                       с. Безпечна, с. Кривчунка, с. Нагірна, с. Скибин, с. Хижня, с. Нова Гребля,              с. Охматів,  с. Зелений Ріг та АЗПСМ с. Баштечки.

Планом заходів передбачено провести заміну вікон в кількості 119 одиниць та дверей в кількості 15 одиниць.

Станом на 11.08.2017 виконано:

1. В структурних підрозділах Центру:  ФП с. Безпечна, ФАП с.Леміщиха, АЗПСМ с.Соколівка, АЗПСМ с.Пугачівка, ФП с.Олександрівка, АЗПСМ    с.Тетерівка, АЗПСМ с.Тинівка встановлюються тепловідбивні екрани.

2. Проведені гідравлічні випробування трубопроводів і котлів, складені відповідні акти.

3. Проводиться робота по утепленню вікон та вхідних дверей в структурних підрозділах Центру.

4. Проводяться ремонтні роботи всіх теплових установок і мереж у підрозділах Центру.

5. В структурних підрозділах Центру проведено заміну вхідних дверей – 7 шт., вікон – 36 шт.

6. Придбані побутові електроприлади (електроконвектори) – 2 шт

Планується забезпечити підрозділи Центру паливними енергоресурсами :

Паливні брикети – 30 т

Вугілля – 10 т

Дрова – 25-35  м3.

 

   По територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Жашківського району щодо підготовки до осінньо-зимового періоду  повідомляємо:

           При терцентрі функціонують два стаціонарні відділення, окремо адміністративні приміщення терцентру. Адмінприміщення має централізоване опалення, кожен рік тепломережа перевіряє систему опалення, контролює прилади обліку. Жашківське стаціонарне відділення опалюється газом, котельня своя.

         На всі енергоносії встановлено лічильники (газ, електроенергія, вода, теплопостачання). Всі прилади обліку проходять повірку по закінченню відповідного терміну.

         На випадок екстремальних ситуацій в обох стаціонарних відділеннях є заправлені газові балони і плити, є гасові лампи, викопано криниці, установлені насоси для подачі води при потребі.

Проведено поточні ремонти в жилих та підсобних приміщеннях обох стаціонарних відділеннях, (побілка, покраска, клеєння шпалер, заміна старих вікон  у Вороненському стаціонарному відділенні на 17 нових металопластикових). Плануємо здійснити заміну покрівлі на приміщеннях кухні та прачечної у Жашківському стаціонарному відділенні.

Приведено  в належний стан овочесховища для зберігання картоплі та консервації. Обробили 60 соток землі. Посадили картоплю, овочі, зелень. На території стаціонарних відділень є фруктові дерева, що дає змогу консервувати фрукти, компоти, варити варення. Департаментом соціального захисту населення   доведено план заготовки овочів і фруктів на зимовий період. На  даний час стаціонарні відділення проводять роботу по забезпеченню установ продуктами харчування на зиму. Також за згодою  підопічних одержуються продукти харчування на земельні сертифікати, або за кошти. За 2017 рік поступило коштів за платні послуги 43,3 тис.грн. Заключено 1 договір оренди на земельний пай.

       Заключено договір з проведення сезонних заходів дезинсекції та дератизації, які проводяться своєчасно.

       Обладнано пожежні щити необхідними первинними засобами пожежегасіння, забезпечено вогнегасниками. Сигналізації немає, але в кожному стаціонарному відділенні є запасні виходи, є схема евакуації, телефонний зв’язок біля якого розміщена інформація – номери телефонів всіх служб екстреної допомоги.

       Договори на теплопостачання кожного року пролонгуються і заключаються додаткові угоди у разі зміни тарифів.

       Проводиться інвентаризація м’якого інвентаря, одягу і взуття зимового асортименту при необхідності буде закуплено одяг, взуття.

У Вороненському відділенні працює котельня на твердому паливі. Потреба палива для стаціонарного відділення с.Вороне - 60 т. вугілля, 120 м³ дрів.

           

РОЗРАХУНКИ  станом на 01.07.2017

1 Підприємств за спожиті енергоносії:

       ПТМ має заборгованість за використаний на виробництво теплової  енергії

газ – 2470,5 тис. грн..

електроенергія -  4,2 тис. грн..

Розпорядженням ОДА від 15.06.2017 № 3298 « Про розподіл субвенції з державного бюджету»  відшкодовано різниці в тарифах в сумі 533,043 тис. грн..

       ВУЖКГ –

Електроенергія – 179,7 тис. грн..

 

2. Споживачів за надані послуги:

 Вода та водовідведення  з початку року 119%

  • Населення -  97,9 % 
  • Державний бюджет  - 92,0%  
  • Місцевий бюджет – 98,2 %
  • Інші  споживачі – 86,8 %

 

Утримання прибудинкових територій з початку року -  102,4%

 

Теплопостачання  з початку року  107,3 %

-        Населення   -  124,9 %

-        Державний бюджет – 96,9  %

-        Місцевий бюджет – 97 %

-        Інші  споживачі – 104,7 %

З   питання підготовки окремих закладів соціальної сфери до осінньо – зимового періоду проінформували присутніх  головний спеціаліст відділу освіти райдержадміністрації  Ірина Волицька, Білик Інна Юріївна                                                    провідний спеціаліст відділу культури райдержадміністрації, головний лікар центральної районної лікарні,  головний лікар КЗ Жашківської районної ради «Центр первинної медико – санітарної допомоги Жашківського району» Задорожній Адам  Миколайович головний інженер Жашківського підприємства теплових мереж.

Голова районної державної адміністрації Сергій Бойко в ході розгляду даного питання дав доручення керівникам відповідних структурних підрозділів прискорити роботу по усуненню недоліків виявлених в ході перевірки об’єктів соціальної сфери та об’єктів комунального господарства до осінньо – зимового періоду, наголосивши, що роботи мають повністю завершитися до 15 вересня 2017 року.

Про профілактику захворюваності населення району, виконання програми

«Доступні ліки» розповіла Жуківська Наталія Федорівна головний лікар КЗ Жашківської районної ради «Центр первинної медико – санітарної допомоги Жашківського району» наголосивши, що приорітетним в діяльності первинної ланки є профілактична робота.

Первинна профілактика – покликана попередити виникнення захворювань. Система заходів первинної профілактики включає рекомендації здорового способу життя, дотримання гігієнічних норм та правил. Через засоби масової інформації лікарі Центру ПМСД проводять роз’яснювальну роботу серед населення району з питань диспансеризації, профілактики захворювань, планування сім  ї, здорового способу життя.

Вторинна профілактика - це система заходів, спрямована на попередження прогресування наявного захворювання, на раннє виявлення доклінічних ознак захворювань (на стадії передхвороби), показників спадкової схильності людей, виявлення факторів ризику захворювань та прогнозування ризику, а також своєчасне проведення лікувально-оздоровчих заходів з метою попередження розвитку хвороби.

Першочергове місце серед вторинної профілактики займають хвороби системи кровообігу :

Захворювання органів кругообігу  :

Загальна – 9867

Первинна –  529

Смертність  від хвороб серцево-судинної системи -  І рейтингове місце серед  усіх причин смерті, як серед населення усіх вікових груп, так і серед осіб працездатного віку.

Серед заходів профілактики основне місце займають профілактичні медичні огляди, які включають : опитування, фізикальне обстеження, в тому числі вимірювання АТ, інструментальне дослідження (ЕКГ, УЗО,  та інші), ФГ, онкоогляди по загальній програмі включають цитологічний скринінг та лабораторне обстеження (глюкози крові, RW, ВІЛ/СНІД, гепатити і т.д. ) . Для виявлення захворювань на ранніх стадіях  сформовані групи ризику (по онкозахворюваннях, туберкульозу, цукровому діабету і т.д.). Серед осіб цих груп проводиться більш поглиблене обстеження згідно стандартів та клінічних протоколів.

 Одним із шляхів вторинної профілактики  стала урядова програма «Доступні ліки».

Механізм відшкодування вартості ліків (реімбурсації) поширюється на серцево-судинні захворювання, діабет ІІ типу та бронхіальну астму.

Пріоритетність надали лікуванню цих хвороб, оскільки саме вони найбільше впливають на показники смертності населення або суттєво знижують якість життя пацієнта та ефективно лікуються на амбулаторному рівні.

Смертність від серцево-судинних хвороб складає 65% від загальної смертності населення в Україні. Відповідно до статистичних даних за 2015 рік, на діабет ІІ типу страждає один мільйон осіб. Це у 6 разів більше, ніж на діабет І типу (інсулінозалежний). Хворих на бронхіальну астму зареєстровано 210 тис., за статистикою 2015-го. Здебільшого, це діти та молодь.

Лікар має виписати пацієнту рецепт на лікарський засіб, який відповідає його стану.

Для ефективного використання бюджетних коштів рецепт виписують не за комерційною назвою, а на основі міжнародної непатентованої назви (МНН) діючої речовини ліків.

В аптеці пацієнт може вибрати – отримати найдешевший лікарський засіб безкоштовно, або обрати іншу торгову марку, доплативши певну суму.

Реєстр оптово-відпускних цін визначає максимальну ціну препарату, який може взяти участь в урядовій програмі «Доступні ліки».

Держава компенсує вартість найдешевшого лікарського засобу, який подав заявку на участь в програмі «Доступні ліки». Тобто, такий препарат пацієнт матиме змогу отримати безкоштовно.

Дорожчий препарат, ціна на який не перевищує граничну референтну, пацієнт може отримати, доплативши різницю між мінімальною ціною та роздрібною ціною обраного препарату.

В Україні відшкодування вартості ліків визначатиме Національний перелік основних лікарських засобів у 2017 році. У його склад входять рекомендовані Всесвітньою організацією охорони здоров’я 21 міжнародна непатентована назва (МНН або діюча речовина) для лікування серцево-судинних хвороб, бронхіальної астми та діабету ІІ типу.

Міністерство охорони здоров’я порівняло ціни на аналогічні МНН у 5 сусідніх країнах України – Польщі, Словаччині, Угорщині, Чехії та Латвії. На основі медіани ціни за добову дозу лікарського засобу в цих 5 країнах, уряд встановив граничну ціну на лікарський засіб, яку буде компенсувати держава.

Важливо розуміти, що ціна в Реєстрі лікарських засобів, вартість яких підлягає відшкодуванню (стовпчик 11) – це оптово-відпускна ціна. Гранична оптово-відпускна ціна за добову дозу міститься в Реєстрі граничних оптово-відпускних цін (стовпчик 6). Максимально дозволена ціна в аптеці – оптово-відпускна ціна за упаковку + 10% постачальницької надбавки + 15% дозволеної торговельної надбавки + 7% ПДВ.

Розмір відшкодування вартості за упаковку лікарського засобу міститься в Реєстрі лікарських засобів, вартість яких підлягає відшкодуванню (стовпчик 15).

Референтне ціноутворення дозволило знизити ціни на основні лікарські засоби та зробити їх доступнішими для пацієнтів.

У кожному аптечному закладі, що бере участь в урядовій програмі «Доступні ліки», обов’язково має бути наявний найдешевший генерик (найдешевший препарат) та перелік цін відшкодування.

КЗЖРР «Центр ПМСД Жашківського району» повідомляє , що укладені  договори з аптеками, які приймають участь в проекті «Доступні ліки» :

1 договір заключений з ФОП Гарачук М.Г. "Аптека Лоракс",

1 договір заключений з Філією "Аптека №49 ЦРА" ЧОКП "Фармація", в якому в п.1.2. Договору перераховані філії по селах району:

?        м.Жашків, вул.Лікарняна,9 Філія «Аптека №49 ЦРА» ЧОКП «Фармація»;

?        м.Жашків , вул Лікарняна,19 «Аптечний пункт №2»;

-   Жашківський р-н, с.Бузівка, вул. Ватутіна,12 Філія «Аптека №48 ЦРА» ЧОКП «Фармація»;

- Жашківський р-н, с. Соколівка, вул. Вишнева,50 Філія «Аптека №72 ЦРА» ЧОКП «Фармація»;

- Жашківський р-н, с.Вороне, вул. Миру,4 Філія «Аптека №68 ЦРА» ЧОКП «Фармація»."

3. 1 договір заключений з аптекою «Споживче товариство «Фармація»

4. 1 договір заключений з аптекою «Дніпро –Агро»

5. 1 договір заключений з аптекою ФОП Полянський с.Бузівка

6. 1 договір заключений з аптекою «Комерційна аптека» (Монастирищанська) .

На 10.04.2017 згідно довідки розподілу щомісячних асигнувань обласної державної адміністрації на Жашківський р-н до кінця року виділено 476,656 тис.грн. (Рішення обласної ради  від 24.03.2017 №13-19/VII, довідка Департаменту фінансів ЧОДА від 04.04.2017 №143). Рішенням сесії Жашківської районної ради № 13-37/ VII  від 12.04.2017 року затверджено розподіл  по програмі «Доступні ліки»

Лікарські засоби по програмі «Доступні ліки» відпускаються згідно реєстру лікарських засобів, вартість яких підлягає  відшкодуванню затверджено наказом МОЗ України  № 360 від 03.04.2017 року.

Відпуск лікарських засобів здійснюється на підставі рецептів, виписаних закладом  на рецептурних бланках форми № 1

Строк дії рецепта становить 30 календарних днів з моменту його виписки. Рецепт зберігається у суб’єкта господарювання протягом трьох років з моменту відпуску.

Кожний лікарський засіб виписується на окремому рецепті.

Станом на 14.08.2017 року  до закладу для виписування рецептів по урядовій  програмі «Доступні ліки» звернулося 2447 осіб, яким виписано – 4253 рецептів.

Аптека надає  фінансовий звіт та документальне підтвердження продажу лікарських засобів, котрі підлягають відшкодуванню, та отримує повернення коштів з місцевих бюджетів протягом 5 робочих днів після подачі звітності.

Закладом виконується контроль за своєчасним відшкодуванням вартості засобів суб’єктам господарювання. Станом на  14.08.2017 перераховані кошти в сумі 86210,63  грн.

26.07.2017 року затверджено новий реєстр лікарських засобів, вартість яких підлягає відшкодуванню

Для інформування пацієнтів щодо дії урядової програми «Доступні ліки» розповсюджено інформаційний бюлетень в підрозділах закладу, де вказана інформація в яких аптеках можна отримати ліки по даній програмі,  в Центрі ПМСД розміщено інформацію щодо програми «Доступні ліки», розіслано інформаційні листи  до аптек. Також надрукована стаття в газеті «Жашківщина» та проведені виступи по місцевому телебаченню «Жасмін».

Про підготовку до проведення в районі святкових заходів з нагоди Дня прапора та Дня незалежності України проінформувала провідний спеціаліст відділу культури райдержадміністрації Інна Білик. Інна Юріївна озвучила основний план заходів відзначення Дня Державного прапору 23 серпня 2017 року та святкування 26 річниці Дня незалежності України в Жашківському районі.

Голова Жашківської райдержадміністрації  Сергій Бойко на апаратній нараді представив в.о.начальника національної поліції в Жашківському районі підполковника поліції Ігоря Дмитровича Голоти. Ігор Дмитрович коротко проінформував присутніх  про умови набору до національної поліції та попросив всіх  долучитися до розповсюдження інформації про відкриті вакантні місця в відділеннях національної  поліції м. Умань та м.Жашків, висловивши сподівання на покращенні якості роботи національної поліції в районі в результаті збільшення бажаючих служити в лавах правопорядку.

По завершенню наради голова Жашківської райдержадміністрації Сергій Бойко надав ряд рекомендацій та доручень.

 

15 серпня 2017 року  голова Жашківської райдержадміністрації С.Ф.Бойко провів  апаратну нараду за участю  першого заступника голови райдержадміністрації Юрія Барабаша, голови районної ради Максима Салія, заступника голови РДА Таїсії Федоренко, міського голови І.А.Цибровського  керівників структурних підрозділів РДА, відділів і секторів апарату райдержадміністрації, сільських голів.

Про забезпечення своєчасної сплати податків, внесення інших обов’язкових платежів до бюджетів та ефективного використання бюджетних коштів проінформувала  начальник фінансового управління райдержадміністрації  Г.І.Загребельна. За її інформацією  станом на 14.08.2017 року до загального фонду  місцевих бюджетів району мобілізовано 73105,7 тис. грн.  доходів без трансфертів, прогнозне завдання  восьми  місяців з урахуванням внесених змін виконано на 98,9 відс.,  в т.ч. районний бюджет – 100,1 відс.  Темп росту по доходах загального фонду   до фактичних надходжень минулого року становить  115,4 відс.

       Річний план з урахуванням внесених змін станом на 14.08.2017 року виконано  на  56,5 відс.  

       У серпні місяці при затвердженому плані 11897,1 тис. грн. до зведеного  бюджету  району  надійшло 4145,4 тис. грн., що становить 34,8  відс.

Також Галина Іванівна доповіла і про підсумки  виконання місцевих бюджетів району за І півріччя  2017 року зауваживши що,  до загального та спеціального фондів місцевих бюджетів району надійшло 61117,0 тис. грн. доходів без трансфертів, що на 31,2 відс., або на 14523,9 тис. грн. більше, ніж за І півріччя 2016 року, в тому числі надходження до загального фонду  становили 57572,1 тис. грн.,  що на   38,4 відс., або на  15959,1 тис. грн. більше, ніж за відповідний період 2016 року.

Затверджені завдання з доходів до загального фонду місцевих бюджетів  з урахуванням внесених змін виконано на 112,8 відс., понад план надійшло               6554,8 тис. грн.

 Районний бюджет виконаний на 112,4 відс., міський – на 104,99 відс., сільські бюджети в цілому –   на 121,0 відс.,  з 32 сільських рад виконання  забезпечили всі.

Нижче середньорайонного показника за рівнем виконання затверджених завдань І півріччя мають даний показник:   Охматівська сільська рада – 100,2 відс., Нагірнянська – 100,3 відс., Тетерівська – 100,7 відс., Сорокотязька  –  100,9 відс., Скибинська  – 101,8 відс.

          Рівень виконання доходів загального фонду місцевих бюджетів району до річних затверджених завдань з урахуванням внесених змін станом на 01.07.2016 року становить 44,6 відс.

  Найбільшу питому вагу в доходах місцевих бюджетів району займає податок  на доходи фізичних осіб – 45,9  відс., плата за землю – 22,2 відс.   та єдиний податок – 19,5 відс.

     Загальна сума надходжень податку  на доходи фізичних осіб звітного періоду становила 26443,2 тис. грн.,  при затвердженому завданні з урахуванням змін 23535,0 тис. грн., або 112,4 відс. Більше плану надійшло на  суму 2908,2 тис. грн. Темп росту до надходжень відповідного періоду минулого року становить              148,3 відс.,  приріст склав  8609,1 тис. грн.

      За інформацією Уманського ОУПФУ в Черкаській області, відповідно до аналізу  звітів страхувальників за травень 2017 року, кількість працівників із заробітною платою у межах або менше мінімальної, в умовах відпрацьованого повного місяця становила 110 застрахованих осіб, порівняно з січнем 2017 року їх кількість зменшилась на 161 особу або на 59,4 відс .

В районі працює міжвідомча комісія з питань протидії корупції, детінізації виплати заробітної плати в районі та міжвідомча робоча група з питання забезпечення реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати в районі, якими за січень-червень 2017 року проведено по 6 засідань На засіданнях заслухано 9 керівників підприємств та організацій,  в яких виявлено факти чи ознаки недотримання законодавства в частині мінімальної заробітної плати, суттєве скорочення працівників або переведення працівників на скорочену тривалість робочого часу. За результатами проведеної роботи офіційно оформлено трудові відносини з  6 працівниками, підвищено розмір заробітної плати - 8 працівникам, бюджет додатково отримав  - 12,9 тис. грн. податку на доходи фізичних осіб.

      Надходження плати за землю  склали  12782,1тис. грн.,  що на 1286,1 тис. грн.  або на 11,2  відс.  більше затвердженого завдання шести місяців 2017 року.  Порівняно з відповідним періодом 2016 року  досягнуто ріст надходжень на                 16,6  відс. або на 1818,1 тис. грн.

Станом на 01.07.2017 року рахувалось 7623,1 га наявної ріллі земель держрезерву та запасу.

Передано в оренду  6663,5 га , або 87,4 відс. від наявної. Середня ставка орендної плати склала   1904,0 грн., або  4,5 відс. грошової оцінки ріллі.  

         Невитребуваних земельних паїв передано в оренду на площі 361,6 га, або   74,2 відс.  наявних площ,  середня ставка орендної плати склала  1954,5 грн., або    4,6 відс. вартості паю.      

  В оренду передано 88,5 відс. земель водного фонду площею 1613,4 га, середня ставка орендної плати склала  648,2 грн.

 

Станом на  01.07.2017 року заборгованість по платежах до місцевих бюджетів становила 948,7 тис. грн., в тому числі по податку на доходи фізичних осіб    176,3 тис. грн. , по платі за землю – 577,0 тис. грн. Порівняно з 01.01.2017 року заборгованість скоротилася  на 21,1 тис. грн., або на 2,2 відс.

Із  загальної суми  недоїмки  найбільші суми боргу рахувались: 

 за юридичними особами –  ПАТ «Жашківський маслозавод» - 233,0 тис. грн., ДП "Жашківмаш " ПАТ "НВП Більшовик"  - 97 тис. грн.,  КП «Облпаливо» - 89,5 тис. грн., ПАТ «Жашківське АТП 17141» - 58,8 тис. грн.; 

за фізичними особами –  Хоменко М.В. - 144,0 тис. грн., Василюк О.М. -  53,2 тис. грн., Плющ О.О. - 18,1 тис. грн., Деркач О.В. - 16,3 тис. грн.              

Видаткова частина місцевих бюджетів району за І півріччя 2017 року виконана в обсязі 251 327,7 тис. грн., у тому числі по загальному фонду – 243 308,2 тис. грн. (57,8 відс. до річних показників розписів місцевих бюджетів з урахуванням внесених змін та 89,4 відс. до планових призначень звітного періоду ), спеціальному – 8 019,5 тис. грн. (26,4  відс. річного розпису з урахування внесених змін та 39,3 відс. до призначень звітного періоду).

           По загальному фонду районний бюджет виконано в сумі 211 470,3 тис. грн. або 92,4 відс.  до уточнених призначень 6 місяців поточного року, міський – 6 220,8 тис. грн. або 83,1 відс.,  сільські бюджети – 25 617,1 тис. грн. або 71,5 відс.       

         Серед бюджетів по загальному фонду найнижчий відсоток виконання уточнених призначень звітного періоду по бюджетах сіл: Шуляки – 48,8 відс., Хижня –  55,6 відс., Марійка – 56,3 відс., Вороне – 57,6 відс., Конела – 58,4 відс.

         У порівнянні з  відповідним періодом минулого року видатки загального фонду збільшились на 80 097,1 тис.грн. (49,1 відс.), спеціального – зросли на 418,3 тис.грн. (5,5 відс.).

             Із загального обсягу  бюджету Жашківського  району по загальному фонду спрямовано видатків на галузі:

  • органи державного управління – 11 510,4 тис. грн. або 4,7 відс. загального обсягу проведених видатків;
  • освіта – 72 588,1 тис. грн. або 29,8 відс.;
  • охорона здоров’я – 20 002,6 тис. грн. або 8,2 відс.;
  • соціальний  захист та соціальне забезпечення – 116 179,5 грн. або 47,8 відс.;
  • житлово – комунальне господарство –  4 328,4 тис. грн. або 1,8 відс.;
  • культура і мистецтво – 6 655,4 тис. грн., або 2,7 відс.;
  • фізична культура і спорт –  353,3 тис. грн. або 0,2 відс.;
  • інші галузі – 11 690,5 тис. грн. або 4,8 відс.

       На першочергові  та захищені  статті видатків зведеного бюджету по загальному фонду спрямовано 218 460,4 тис. грн., що становить 89,8 відс. загальних видатків бюджету, в тому числі на:

     -    заробітну плату з нарахуваннями – 65 193,8 тис. грн.;

  • продукти  харчування – 2 152,1 тис. грн.;
  • оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 8 769,6 тис. грн.;
  • поточні трансферти органам державного управління інших рівнів – 8 050,7 тис. грн.;
  • окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм – 20 026,7 тис. грн.;

-   соціальне забезпечення – 114 252,9 тис. грн.

За І півріччя 2017 року профінансовано видатки на допомогу сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім`ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям та допомоги по догляду за інвалідами I чи II групи внаслідок психічного розладу у сумі 31 025,7 тис. грн., на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом "гроші ходять за дитиною", оплату послуг із здійснення патронату над дитиною та виплату соціальної допомоги на утримання дитини в сім'ї патронатного вихователя у сумі 823,0 тис. грн., видатки на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистоту сумі 78 047,4 тис. грн., на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу  – 3 425,4 тис. грн..

         По спеціальному фонду видатки районного бюджету виконано у сумі 2 645,4               тис. грн.., міського бюджету – 4 299,3 тис.грн., по сільських бюджетах – 1 074,8 тис.грн.

           Із загального обсягу видатків спеціального фонду спрямовано на галузі:

         -  освіта – 1 823,9 тис. грн. або 22,7 відс. загального обсягу проведених видатків;

         - охорона здоров'я – 453,2 тис. грн., або 5,7 відс.;

         - соціальний захист та соціальне забезпечення –  348,9 тис. грн. або 4,4 відс.;

         - житлово-комунальне господарство  –  2 038,2 тис. грн., або 25,4 відс.;

         - культура та мистецтво – 210,2 тис. грн., або 2,6 відс.;

         - транспорт, дорожнє господарство, зв'язок, телекомунікації та інформатика – 1 689,1 тис.грн., або 21,1 відс.;

         - інші – 1 456,0 тис.грн. або 18,1 відс.

         Кредиторська заборгованість в цілому по району за звітний період склала       по загальному фонду  - 36 246,0 тис. грн., найбільша заборгованість рахується по галузі: «Соціальний захист та соціальне забезпечення» - 34 940,9 тис.грн. по видатках, які проводяться за рахунок субвенцій з державного бюджету.

Важливим питанням наради стало питання  підготовки об’єктів житлово – комунального господарства та соціальної сфери до роботи в осінньо-зимовий період 2017/18 року про що дала розгорнуту інформацію начальник Начальник відділу економічного розвитку,містобудування, архітектури

та житлово-комунального господарства райдержадміністрації  Олена Кривошея.    

Розпорядженням районної державної адміністрації  від 29.05.2017                        № 114  «Про підготовку підприємств паливно-енергетичного комплексу, житлово-комунального господарства та  об’єктів соціальної сфери до стабільної роботи в осінньо-зимовий період  2017-2018 років», затверджено заходи та розпочато підготовку до осінньо-зимового періоду  2017-2018. Наказами керівників кожного структурного підрозділу затверджено власний план заходів з підготовки до зими.

Підприємствами надавачами комунальних послуг розпочато підготовку до опалювального сезону

Централізоване постачання тепла в районі  здійснює Жашківське  підприємство теплових мереж. Для підготовки до осінньо-зимового періоду 2017-2018 рр. Жашківським підприємством теплових мереж  виконано:

  1. підготовлено 2 котельні – 70% від плану;
  2. підготовлено 4,4 км теплових мереж – 70% від плану;
  3. замінено теплових мереж 100м – 70% від плану;
  4. заплановано придбання 30 т вугілля;

 

Комунальним підприємством «Енергія росту» до початку опалювального сезону заплановано та проводяться роботи щодо оснащення котелень закладів соціальної сфери котлами на альтернативних видах палива ( дрова, солома).

 

Розробляються проекти відведення земельних ділянок та проекти встановлення модульних котелень на альтернативних видах палива                           для шкіл :

ЗОШ Вороне всановлення котла на дровах вартістю 450,0 тис. грн.. за рахунок спонсорських коштів;

ЗОШ Тетерівка встановлення котла на с

« повернутися до списку новин